Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 12:50:58 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/02484 aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Lütä küla, 
7 Riia-Pihkva tee// Luhamaa tollipunkt// Piiririba, Võru maakond, Setomaa 
vald, Lütä küla// 4680003 Lütä-Kõrgemäe tee L2// 7 Riia-Pihkva tee// Luhamaa 
tollipunkt// Piiririba// Piirivahe, Võru maakond, Setomaa vald, Lütä küla, 7 
Riia-Pihkva tee// Piiririba (Riigipiiritaristu, aed, Sademeveetorustik, Tee) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigipiiri taristu (piirivalve rajatis) 
rajatised. Projekti EHR-i üles ei laeta, kuna on tegemist AK dokumendiga. 
Kui projekti pole juba menetlejale edastatud, siis palun edastada info 
[email-masked]. Toimingu edastamise alus: EhS § 42 lg 7 p 1 (tööd 
Transpordiameti maal 46801:003:1580 - riigiteel).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26921725>  (menetlus nr: 
420803), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA ALLMAA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister